Storytime

12.28

Vaknade ganska sent idag, tur att man har varierande arbetstider ! Var riktigt trött efter nattens färd, men nu börjar jag komma igång igen. Sitter och snackar med allas våran Kim Furuwald på MSN. Vi har fått en riktigt bra idé som vi hoppas att kunna genomföra tillsammans med Tim! Håll ögonen öppna framöver!

Sen är det lite kul att se Kim har en furbee som MSN bild, och jag har simpsonifierat mig själv på min bild.
Hur gamla är vi egentligen? Vi är nog lika unga än idag som när vi lärde känna varrandra för 17 år sen.
Kim glider in på en DIF träning i en chockgul Borossia Dortmunt tröja och spelade Allan, det är det första jag minns om honom men långt ifrån det sista skulle jag tro =)

Vad händer idag då? Ingenting, men imorgon gör OS Spelaren sitt första pass med A-truppen, ska bli kul! Ola spelar match med PSV och det ska nog bli ännu roligare !

Funderar att se någon film och chilla lite innan det blir vidarefärd mot kansliet.

Väl mött
XXX

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du har inte fått allt för många kommentarer ser jag. "Men en gör så gött en kan!"

Sen kanske det är dags att komma på hembesök i Degerfors med, i alla fall inom en snar framtid!

Låter väll otroligt bra?:)

2009-02-22 @ 12:42:52
URL: http://afabulouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0